Daisypath -

20 Eylül 2013 Cuma

Bugün neler yaptık?

Bugün babamız evdeydi. Kızımın en büyük zevklerinden olan tramboline (Defne'nin deyimiyle zıpzıp) gittik. Ondan indirmek için dönen salıncağı bahane ettik. Salıncaktan da kitap alacağız diyerek indik ve Nata Vega turumuzu tamamladık. Defne'ye şekil, sayı ve zıt kavramları öğretmek için kitaplar ve birkaç masal aldım. Alış veriş merkezinden ayrılırken bahçesinde taşlarla oynadı, onları sağa sola fırlattı. Uzun lafın kısası bugün eğlenceli bir gündü.


Artık trambolinde salınarak yürümüyor, zıplıyor :)))







2 yorum:

  1. yasemincim bloğun(uz) hayırlı olsun. çok hoş bir uğraş olduğunu düşünüyorum ve bunu yapanlara imreniyorum. başlarsam çok mu dalarım ya da yarım mı bırakırım diye gözüm korktu hep. takip ettiğim diğer bloggerların yanına seni de ekliyorum artık. sevgiler...Sinem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunu yapan annelere ozenip başladım. Ben Defne için evdeyim, onunla ilgilenmek için işe ara verdim, bu da eksik kalmasın dedim. Umarım devamını getirebilirim

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.