Daisypath -

23 Eylül 2013 Pazartesi

Kek Maceramız

Annemler bana ekmek yapma makinesi göndermişler, iyi de yapmışlar. Ekmek inanılmaz lezzetli oluyor ancak program çok uzun. Tam 3 saat sürüyor. Bu makine ile kek de yapılabiliyor. Defne de bana "Anne bana kek yap" diyip duruyordu. Bugün deneyeyim dedim. Nasıl olsa makinede yapacağım diye fırını da ısıtmadım. Kek hamurunu bir güzel döktüm makinenin haznesine, programlardan keki seçtim, bir de ne göreyim, bu program da yaklaşık 3 saat. Defne "Anne kek oldu mu?" dedi durdu, geldi gitti makineye baktı. Keki yemeden uyumasın diye geç yatırdım bugün. Beklediğimize de değdi, kek güzel oldu gerçekten. Besleyici olsun diye içine elma, ceviz, incir kurusu, tat versin diye de tarçın ve mandalina kabuğu koymuştum. Defnem afiyetle yedi keki, sonra da yatırır yatırmaz uyudu :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.