Daisypath -

21 Ekim 2013 Pazartesi

Balonlu Naylon ile Şekil Baskısı

Biz daha önce Defne'yle balonlu naylon baskısı yapmıştık (http://defneyleyasam.blogspot.com/2013/09/blog-post_9387.html). Bu aktiviteyi Defne sevmişti. Genel anlamda boyalarla uğraşmayı seviyor zaten, bana çekmiş :)). Bu defa işin içine şekilleri de soktum. Naylondan üçgen, kare, dikdörtgen, daire, elips, kalp kestim. Boyaların kapaklarını tek tek Defne açtı.


Ben gösterdim ilk önce, daha sonra Defne yaptı.



Naylonları boyamaktan çok, kağıda baskı yapma kısmı hoşuna gitti.


Ben boyadım naylonları, o da baskı işini yaptı.


Sonra da her parmak boyası ile yaptığımız aktivite sonunda olduğu gibi, çalışma el baskısına döndü. Ellerine ne kadar boya varsa hepsini sürdü.


Ben de hiç müdahale etmedim. Gülümseyerek izledim onu, o da arada bir bana bakarak kahkaha attı :))


Bunlar da eserlerimiz. Çok güzel oldu bence. Defne de çok eğlendi. Tavsiye ederim.




6 yorum:

  1. kesinlikle çok iyi fikir , haftaya hemen yapalım bizde, belki ruloya yapıştırısak boyaması daha kolay olabilir, yada biraz düşünmeli nasıl olabilir diye, fikir için çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sizin aktivitelerinizi çok yaratıcı ve faydalı buluyorum. Ruloya yapıştırmayı ben de düşündüm, fakat o zaman Defne naylonu rulodan ayırma işine girişebilirdi, o yüzden vazgeçtim :))

      Sevgiler.

      Sil
  2. bence de çok yaratıcı denemek lazım ellerinize sağlık ve sanat eserleri çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben yaptıklarımızı salonumuzda Defne için aldığım mantar panoya asıyorum. Her gelene gösteriyoruz yaptıklarımızı. Defne'nin çok hoşuna gidiyor. Bazen sırf oraya asmak için bitiriyor aktiviteleri :))))

      Sil