Daisypath -

10 Ekim 2013 Perşembe

Rakamlı, Renkli, Böcekli Saklambaç Oyunu

Defne'nin en sevdiği oyun saklambaç. Kendisi saklanır, ayağını örtünün altına saklar, sonra bulmuş gibi bağırır "aaaaa buğdayyyymıışşş" :). Bir de çikolataya bayılır. Ben az yemesini istediğim için hep çekmeceli ayrı ayrı paketlenmiş küçük çikolatalardan alıyorum, günde 2 tane yemesine izin veriyorum. Ha bi de çikolata yiyince hemen ardından süt içmeyi alışkanlık edindi, o da güzel. Velhasıl kelam ben o çikolata kutularını atmamıştım ve rakamları renkleri pekiştirdiğimiz şu günlerde aşağıdaki aktivite geldi aklıma. Çikolata kutularının her birini ayrı bir renk elişi kağıdı ile kapladım, hepsini birbirine yapıştırdım. Altlarına karton yapıştırdım, sert olsun, birbirlerinden ayrılmasın diye. Üzerlerine 1'den 5'e kadar rakamlar yapıştırdım ve çekmecelere her kutunun rengi ve üzerindeki rakama göre böcekler yapıştırdım. Pembe böcek bulamadığım için onun içine de daire yapıştırdım.


Tam tahmin ettiğim gibi, Defne sevdi bu aktiviteyi. " Aaaaa buraya ne saklanmış" diye açıp açıp baktı. Sonra da çekmeceleri tamamen çıkarıp içine ne bulduysa doldurdu.



Renkler, rakamlar, böcekler. Güzel ve çok yönlü bir aktivite oldu.

7 yorum:

  1. Bayildim harika olmus bu kutular saklanacaklar listesine eklenecek;)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel olmus kutulariniz,ilerde sayiya uygun nesne koymasini da soylersiniz bu sekilde de kullanisli olur. ellerinize saglik. bu arada galiba ilk takipciniz oldum,guzel paylasimlar dilegiyle,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem güzel dilekleriniz, hem önerileriniz, hem de ilk takipçim olduğunuz için teşekkür ederim. Ben sizin blogunuzu bir süredir takip ediyorum ve aktivitelerinizi çok beğeniyorum

      Sil
    2. cok tesekkur ederim,her zamn beklerim insallah,sevgiler :)

      Sil
  3. ne güzel ne kadar keyifli etkinlikler yapmışsınız,ellerinize sağlık.minik Defne de çok şeker maşallah.hemen takibe aldım.keyifli paylaşımlar:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.