Daisypath -

9 Ekim 2013 Çarşamba

Ceviz kabuğundan yelkenli

Bu fikri daha önce bir blogda görmüştüm. Daha önce ceviz kabuklarını saklamıştım. Dün eşimle birlikte yaptık bu yelkenlileri, hatta daha çok o yaptı. Ben sadece kartondan üçgenler kestim ve üzerlerini elişi kağıdı ile kapladım. Her üçgeni farklı renk yaptım. Murat da üçgenleri kürdana yapıştırdı ve ceviz kabuklarının içine tutkal ile tutturdu. Direk durmadıkları için kürdanın alt kısımlarına küçük kartonlar yapıştırdık. Evde uhu benzeri yapıştırıcı olmadığından beyaz tutkal kullandık, donması uzun sürdüğü için sorun oldu. Defne su ile oynamayı çok sever ama nedense bu yelkenliler çok ilgisini çekmedi, çok kısa süre oynadı...



4 yorum:

  1. bayramda aktivitelerinize ortak olmak istiyoruz :)))

    YanıtlaSil
  2. ellerınıze saglık.bız gecen sene yelkenlı kısmına dısardan topladıgmız yaprakları takmıstık. oyle de deneyeblırsınız

    http://sudagidan.blogspot.ch/2012/10/sonbahar-yapraktan-ve-cevizden-gemi.html

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.