Daisypath -

24 Ekim 2013 Perşembe

Buzdolabı Poşetinde Saklı Rakamları Bulup Eşleştirme

Buzdolabı poşetine rakam saklama fikrini daha önce bir blogda görmüştüm ama hangisiydi hatırlamıyorum, paylaşamadığım için bu oyunun asıl yaratıcısından özür diliyorum öncelikle.

Bu akşam Defne'yle yalnızdık evde. Defne alıştı artık aktivite olayına. "Ben aktifite yapıcam" dedi. Neyse ki dün geceden hazırlığım vardı.

Oyunumuz şu şekilde. Küçük kağıtlara 1-5 arası rakamları yazdım, dörde katladım ve buzdolabı poşetlerinin içine koydum. Defne bayılır zaten poşetlerle oynamaya. Günde kaç kez dökülür o çekmece, geri toplanır, sayısı belirsiz:))

Poşetlerin içinden çıkartdı kağıtları.



Tek tek açtı, açarken biraz uğraştı.


Oyunun 2. aşaması, çıkan rakamları eşleştirmek. Bu defa bunu da yaptı. Kocaman bir aferin benim kızıma.


Tekrar katladı kağıtları, poşetlere koydu. Sonra tekrar çıkarttı, açtı. Sevdi Defne bu oyunu. Daha sonra 1-10 arası rakamlar için tekrar edeceğim bu aktiviteyi.



6 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.