Daisypath -

13 Ekim 2013 Pazar

Duyusal Havuz: Orman

Bu ay Meraklı Minik dergisinde orman ve sonbahar konuları işlenmişti. Dolayısıyla ben de Defne'ye ormanla ilgili bir duyusal havuz hazırlamaya karar verdim. Oyuncakçıdan orman hayvanları seti aldım. Babamızdan ağaç dalı, kozalak, meşe palamudu, yaprak, vs. ne bulursa toplamasını rica ettim. Defne dedesiyle parka gittiğinde ben de elimde poşet çıktım bahçeye, ne geçerse elime topladım. Bizim evde koliler artık atılmıyor zaten. Daha önce salonumuzun tavanına döşediğimiz köpüklerden de vardı, işte bu kadar, malzemeler tamam.

İlk önce kolinin üst kanadını kestim. İç kenarlarını kaplayacağım kağıtları yeşil, kahve renklerle hafifçe boyadım ve dallar çizdim. Kağıtları kolinin iç kenarlarına yapıştırdım. Köpüğün de üzerini boyadım ve onu da tabana yerleştirdim.


Daha sonra tabanı kuru yapraklarla, akça ağaç meyveleriyle, kozalak ve taşlarla süsledim.


Ağaç dallarını yerleştirdim.Ve son olarak hayvanları koydum yerlerine.


Kaplan


Ayı için taşların arasında bir yer yaptım.


Su aygırı için küçük bir göl yaptım.


Gergedan, zebra, geyik


,
Aslan


Kaplan


Zürafa


Fotoğraflarda net görünmeyen maymun ve fil de var. Ormanımız hazır. Gece saat 1 gibi hazırlandı.

Sabah Defne uyanınca, üzerini değiştirirken babasıyla yukarıda onu bir sürpriz beklediğini söyledik. Benim çikolatacı kızım "Çikolata" dedi. Kutunun içinde bişey olduğunu söyledik ve yukarı çıktık.

Defne sevdi ormanı.


Kozalakları inceledi. Daha önce beraber boyadığımız taşları aldı, "Ben boyadım" dedi :))


Hayvanları tek tek eline alıp baktı.




Halının üzerinde yürüttü hayvanları. Maymunu da daldan kondurduk. 


Uğraştığıma değdi bence...

10 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.