Daisypath -

22 Ekim 2013 Salı

Ev Yapbozumuz

Defne'ye daha önce deniz hayvanları ile ilgili, tutmalı bir ahşap yapboz almıştım ama sanırım şekiller fazlaca yamuk-yumuk olduğundan ve yerleştirmekte zorlandığından oynamak istemedi. Bu yapbozu Mothercare'de gördüm. Hem tema ev, zaten bilinen bir konu, hem de şekiller kolay olduğundan seveceğini düşündüm. Paketi açıp, Defne'yle oynamaya başlayınca bir sürprizle karşılaştık: Her şeklin altında bir resim var. Kapının altında şömine, pencerenin altında masa, diğerinde çay fincanı, balkonun altında yatakta oturan ayıcık, çatı katı penceresinde kedi, ağaçların birinde elma, diğerinde ise kuş yuvası. Defne böyle gizlenmiş şeyleri bulmaya bayılır. Dolayısıyla oyuncağa ilgisi otomatikman arttı. İlgiyle oynuyor ve şekilleri yerleştirme konusunda da bayağı ustalaştı. Tavsiye ederim...



2 yorum:

  1. bende görmüştüm bu yapbozu ama emin olamamıştım... çok güzelmiş almak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir yapbozmus cok begemdim

    YanıtlaSil