Daisypath -

28 Ekim 2013 Pazartesi

Gece-Gündüz

Defne bebekliğinden beri çok zor uyur. Bu aralar da yatar yatmaz kalkalım mı diye soruyor. Ben de ona "Şimdi aydede var. Aydede gidecek güneş gelecek. Güneş heryere ışık saçacak, heryer aydınlanacak. O zaman kalkacağız" diye anlatıyorum. Bu yüzden ona gece-gündüzü anlatmak için bir aktivite yapmak istedim. Evalardan ay, güneş ve bulutlar kestim. Siyah elişi kağıdına ay ve yıldız çıkartmaları, beyaz kağıda da güneş ve bulutları yapıştırdık. Defne geceyi çok severek yaptı ama gündüzü yapmak istemedi. Sırf mantar panoya asılacak diye benim de yardımımla tamamladı. Son olarak da daha önce de okuduğumuz "Ay'ı Kim Çaldı" kitabımızı okuduk. Kitabı aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz:









2 yorum:

  1. waww yıldız sticker larınıza bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tesadüfen buldum ve aldım ama çok işe yaradı

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.