Daisypath -

7 Ekim 2013 Pazartesi

Kaydırak

Defne'yi ben 5-6 aylıkken çocuk parkına götürmeye başladım. Dolayısıyla çok seviyor parka gitmeyi. E artık havalar soğudu, bir de bu aralar hafif bir hastalık söz konusu. Bu hafta hiç evden çıkmadık. Çok özledi parkı. Bugün ona kışlık almak için Panora'ya gittik. Evden çıkarken pazarlığa başladı zaten. Biz diyoruz "Alışveriş merkezine gidiyoruz", o diyor "Parka gidecez" :)) Geldik sonunda Panora'ya, araba için park yeri arıyoruz. Tabi onun gözler park arıyor, "Park yeeeeydeee" diye sordu durdu. Oyun parkında önce babası, sonra da benimle oynadı. Top havuzuna girdi, trambolinde atladı, emekledi, koştu. Küçük bir kaydırak vardı, oradan kaydık. Önce ben kayıyorum, onu aşağıda bekliyorum, sonra o kayıyor. Sonra bu büyük kaydırağı istedi. Ben bile korktum kayarken, cesur kızım benim :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder