Daisypath -

1 Ekim 2013 Salı

Küçük Notlar

Bugün Defne'yi banyo yaptırdım. Üzerini giydiriyordum, "Gel gel seni biraz seviyim" dedi, "fıstık, fıstık" diyerek fıstık aldı yanaklarımdan, "Canııım, bitaneeem, balııım, kaymağıııım, şekeeeer" diyerek okşadı. Sonra "Gel seni bi öpiyim" dedi öptü, "Bi sarılıyım" dedi, sarıldı. Ben de mest oldum tabi ki, daldım gıdışına, doyasıya öptüm kuzumu :)))

Bugün Defne'yle parka gittik. Geçen hafta hep dedesi götürmüştü. Hem kendimi yeterince ilgilenmedim diye suçlu hissediyordum, hem de onunla vakit geçirmeyi özlemiştim. Çok eğlendik birlikte. Salıncağa bindi, sıkılınca indi, boş salıncağı sallamaya başladı. Tam o sırada başka bir çocuk geldi babaannesiyle, onlar salıncağa binelim deyince başladı ağlamaya "Ben binecem" diye. Bindirdim, tekrar sallamaya başladım, o sırada onlarda boşalan salıncağa bindiler. Onlar gider gitmez "Ben kaykaya bincem" dedi ve indi :))) Kaykayda artık kendi kendine merdivenlerden çıkıp kayabiliyor (Yaklaşık 1 aydır). Her zaman en küçük salıncaktan kaydırırddım. Bugün en yüksek olan ikiz salıncaklar var, birlikte ona çıkıp kaydık, hem çok eğlendik, hem de ben çok uzun bir aradan sonra kaykay keyfi yapmış oldum, çocukluğuma döndüm. Sonra da dönme dolaba bindik birlikte, ben kolu çevirerek döndürüyordum dolabı, o inmek istedi. Benim inmeme izin vermedi ve beni döndürdü :))) Çok güzel bir gündü bugün. Allah'ın en büyük nimeti çocuk bence, bugün yaşadıklarımdan aldığım haz başka hiçbir şey de yok bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder