Daisypath -

22 Ekim 2013 Salı

Oyun Grubu Denememiz

Kış geliyor ya beni sardı bir sıkıntı. Bütün kış evde ne yapacağız sıkıntısı. Bu sebepten daha önce araştırıp ertelediğim oyun grubu taramalarıma tekrar başladım. Bugün denedik birini. Aslında Defne saat 10:00'a kadar uyuduğu için gidebileceğimizden şüpheliydim. Bir gün önceden anlatmıştım ona. "Yarın parka gideceğiz, orada arkadaşların olacak" diye. Sabah saat 9:00'da Defne'ye "Kalkalım mı artık, parka gideceğiz" dedim. "Aykadaşlayım olacaaaak" diye direkt fırladı, şaşırdım doğrusu :))

Mekan fena değil. Top havuzu ve kaydıraktan oluşan küçük bir oyun parkuru, ayrıca kaydırak, salıncak ve çeşitli oyuncaklar var. İlk önce çocuklar mekana alışsın diye biraz serbest oynadılar. Defne tabi ki oyun parkurunu tercih etti. Daha sonra biraz salıncak ve kaydırakta oynadı.




Sonra müzik ile dans ettirdiler çocukları ve son olarak da hazırladıkları aktiviteyi yaptırdılar. Tema: Rüzgar ve sonbahar. Her çocuğa farklı renkte tüller verdi ve onların rüzgar olduğunu söyledi. Sonra rüzgar esti diye herkesten tüllerini sallamasını istedi. Sonra da " Aaaa rüzgar Defne'yi kaybetmiş" deyip, tülü başına örttü, açıp "Ceeee" yaptı. Bu oyunu sevdi Defne. 



2. Aktivite ise kağıda çizilmiş ağaca eğitmenin verdiği elişi kağıtlarını yırtıp, yapıştırma. Defne bunu yarım yamalak yapıp, oyun parkuruna geri döndü.


Kaydırağı yürüyerek çıkıp, yürüyerek indi. Denge konusunda bayağı geliştirmiş kendini.


Evet fena değildi. Sanırım ben oyun grubu olayını biraz gözümde büyüttüm. Daha eğlenceli olacağını düşünmüştüm. Ya da bu ilk denediğimiz yerle ilgili de olabilir. Bu sebepten aklımda bir mekan daha var. Orayı da deneyip, daha sonra karar vereceğim nereye gideceğimize.





4 yorum:

  1. o oyun alanları olunca pek aktivite yapası gelmiyor kuzuların, biran evvel oyuna geri dönmek istiyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklı olarak aslında dimi. Ben de çocuk olsam kağıt yapıştırmak yerine top havuzunda oynamayı tercih ederim. Demek ki oyun grubu ile ilgili annelerin deneyimleri birbirine benzer

      Sil
  2. Defneee sen ne tatli birseymissin oylee masallah bu arada hayirli olsun grubunuz umarim daimi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:)) Bir yer daha var aklımda, bi de oraya gidelim bakalım.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.