Daisypath -

15 Ekim 2013 Salı

Tombik Ayı Kaybolunca

Orman duyusal havuzundan sonra Defne'ye orman temalı bir kitap okumak istedim, Tombik ayı kaybolunca. Kitap 2 yaş için biraz uzun olabilir ama gerçekten çok güzel. Cümleler kafiyeli, resimlemeler güzel. Üstelik ormanda da sonbahar var, yapraklar dökülüyor. Doğru zamanda seçmişim bu kitabı.


Gelelim konuya: Tombik ayının karnı acıkıyor. Ormanda yiyecek armaya çıkıyor ama vaktin nası geçtiğini anlamıyor. Hava soğuk, rüzgar var. Rüzgar şiddetleniyor, fırtına çıkıyor. Tombik Ayı ormanda kayboluyor.


Arkadaşları hava kararmasına rağmen Tombik Ayı gelmeyince onu çok merak ediyorlar ve aramaya karar veriyorlar.


Ve sonunda buluyorlar Tombik Ayı'yı. Hep beraber mağaraya gidiyorlar. Tombik Ayı arkadaşlarına başından geçenleri anlatıyor ve sarılıp uyuyorlar.


Ben bayağı kısa bir özet geçtim. İlk 2 denemem de Defne öyküyü sonuna kadar dinlemek istemedi, dediğim gibi uzun bir öykü. Ben de klasik yöntemimi denedim, Defne'yi salıncakta sallarken okudum kitabı ve yine işe yaradı. Defne sevdi kitabı. Salıncaktan inince bayağı inceledi. Gece yatmadan önce ve gün içersinde birkaç kez anlattırdı bana. En çok da Tombik Ayı'nın arkadaşlarıyla sarılıp uyumasını sevdi benim sevgi kelebeğim; "Tombik Ayı aykadaşlarıyına sayılıp uyumuş böööyle" :)). Ben beğendim bu kitabı. Bu serinin devamı da var. Tavsiye ederim...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.