Daisypath -

20 Ekim 2013 Pazar

Topuklu Ayakkabı Merakı

Kızım büyüdükçe daha iyi anlıyorum ki kız olmak ya da erkek olmanın gerekleri kesin olarak doğuştan yüklenmiş olarak doğuyoruz. Defne daha 1 yaşını doldurmamışken gardrobunu açıp gösterdiğimde mutlu oluyordu. 1,5 yaşında bile değilken dolabından kıyafet seçip "Bunu iddiyo" (Bunu istiyorum) demeye başladı. Son zamanlarda da benim ayakkabı dolabıma sardı. Gidiyor oradan özellikle de topuklu ayakkabılarımı seçip getiriyor. Ayağındaki ayakkabı ya da patik ne varsa bana onu çıkartmamı söylüyor ve topuklu ayakkabı ile yürümeye çalışıyor.Ben de hiç sevmem topuklu ayakkabı, mecbur olmadıkça giymem. Sanırım bu konuda teyzesine çekmiş.Geçenlerde de onu yatırmak için hazırlarken, uyku tulumunu giydirdikten sonra yine gitti aldı topukluları, getirdi salona. Tulumunun ayağını açmamı istedi.


Sonra da giydi topuklu ayakkabıyı.


Salonda bir süre topuklularla gezdi. Alışsın bakalım şimdiden. Ne ayakkabı konusunda ne de ayak numarası konusunda bana benzemez umarım. Ben küçük ayakların yüzünden çok zor bulurum ayakkabı. Bu nedenle kadınların ortak zevki gibi görünen ayakkabı satın alma olayı benim için bir işkencedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.