Daisypath -

21 Kasım 2013 Perşembe

Annemin Çantası

Parka gitmeyi çok sevdiği için midir, nedir bilmiyorum, bu aralar Defne'nin favori kitabı Annemin Çantası. Gece uyuturken bana bunu anlattırıyor ya da okutuyor.


Hava çok güzel, anneleri 2 kardeşi parka götürüyor, omzunda kocaman çantayla.


Parkta çocuklardan birinin dizi yırtılıyor, diğeri çamura batıyor. Anne hemen çantayı açıyor, kıyafetleri değiştiriyor. (Defne "Anne yıytılmış yeeydee" diye bu sayfayı açtırır)


Sonra dizi kanıyor büyük olanın (hikaye onun ağzından anlatılıyor), anne hemen çantadan yara merhemi ve yara bandı çıkarıyor.


Gölge de dinlenelim diyorlar, çantadan bir öykü kitabı çıkıyor bu defa.


Karınlar acıkıyor. Sandiviçler çantadan, hatta sokak kedisine de 1 kutu süt (Süt içen kedi Defne'nin favorisi bu kitapta)...


Biraz deniz havası alalım diyorlar, bu defa martı ve balıklar için bayat ekmek var çantada.


Derken yelken yırtılıyor, kalıyorlar deniz ortasında. Anne çantayı boşaltıyor, açıyor, yırtıyor...


Ve harika bir yelken oluyor.


Sonuçta hikaye kahramanımız anlıyor ki harika olan çanta değil, her zaman her şeyi düşünen biricik annesi. (Defne "Anneşine sayılmış uyuyooolay" diyip bana saılıyor. Mutlu son :))) 



5 yorum:

  1. Gecen fuarda goruote almamistim daha dogrusu ona sira gelmemisti :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok seviyorum bu kitabı, pardon kızlarda ;))

    YanıtlaSil
  3. bende çok seviyorum bu kitabı, aaaa ben mi demişim? kızlar canımm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamane kitaplarını ben de çok seviyorum ve bizim zamanımızda olmadığı için hayıflanıyorum

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.