Daisypath -

19 Kasım 2013 Salı

Bakliyatlardan Tablo

Bugün ne yapsam derken, bu fikir geldi aklıma. Evdeki bakliyatlardan fasulye, buğday, nohut, yeşil mercimek ve yüzük makarna karıştırdım bir kaba. 


Pembe fon kağıda yapıştırıcı sürdük.


Sonra bakliyatları serptik üstüne.


Defne sonunda böyle hepsini dökmeyi tercih etti :)) Daha kolay tabi ki...



Ve son olarak üzerlerine boya sıkıp, fırça ile yaydık.




Nasıl olmuş? :)))


Bu da kızım tam banyoluk hali, çalışmamız banyo ile sonuçlandı :))

Ben bu tarz çalışmaları önemsiyorum, çünkü bakış açısını genişletiyor. Defne için artık bakliyat sadece bir yiyecek değil mesela, onlarla farklı şeyler de yapabileceğinin farkında. Daha önce yaptığımız çalışmaların da olumlu sonuçlarını gördüm. Mesela izola bant gördüğünde Defne rakamlardan bahsediyor hemen :))


5 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş ve kesinlikle sana katılıyorum Yasemincim hem bakış açılarını hem de yaratıcılıklarını geliştiriyor bu tarz etkinlikler. Üzerine boyama yapmak gerçekten çok güzel bir düşünce. Ellerine sağlık kuuzucuğun

    YanıtlaSil
  2. Boya fikri ve boyali burun Defne bir harika

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.