Daisypath -

28 Kasım 2013 Perşembe

Denizaltı

Yine Adım Adım 365 kitabından bir aktivite. Aslında gazete kağıtlarından köpek balığı yapımı anlatılmış ama ben evde ki renkli fon kağıtlarını kullandım.


Fon kağıtlarından köpek balığı, mürekkep balığı ve küçük balıklar kestim. Sonra beyaz kağıda mercanlar çizdim ve Defne'yle birlikte maviye boyadık.


Sonra da balıklarımızı yapıştırdık.


Bu da son hali...


Sonra oyun hamurundan köpek balığı yaptık.


Sonra da salyangoz ve balina kitabımızı inceledik.



2 yorum:

  1. Ellerine sagkik prensesss :) ne guzek baliklarin var oyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bizim evde büyük bir akvaryumumuz da var. Gerçi babamız benim ilgilenmememden çok şikayetçi ama:)) Defne o yüzden sever balıkları. Vatoz balığı ilk tanıştığı balık akvaryum sayesinde :)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.