Daisypath -

12 Kasım 2013 Salı

Duyusal Havuz: Arı

Defne'nin doğum günü pastasının üzerindeki çiçekleri görünce daha önce burada gördüğüm bu duyusal havuz geldi aklıma. Duyusal havuzlar Defne'nin çok ilgisini çekiyor, ben de çok öğretici ve faydalı buluyorum.

Taban olarak yine doğum günü pastamızın tabanını kullandım. Çiçekler pastanın üzerindeki şekerden çiçekler, benim yaptığım evadan çiçekler, bir de tül kurdela ve boncuklarla yaptığım çiçekler. Petek için günlük süt kapaklarının içine yüzük makarna yapıştırdım. Arıları boncukların üzerini elişi kağıdı kaplayarak ve üzerlerini tül kurdelalarlan kanat yapıştırarak yaptım. Arıcı amcamız da evde bulunan küçük bir maketin yüzü tülden maske ile kapatılarak halloldu.



Duyusal havuzun yanına bir kavanoz da bal koydum, tamam işte:)) Arıları çiçeklerde dolaştırdık. Balları peteklere doldurduk. Arıcı amcamız petekleri size sattı. Ben de balı Defne'nin portakal suyuna kattım. (Balı direk olarak yemiyor.) Hikayemiz de böyle. Ağzına bir kaşık bal vermeyi de teklif ettim ama istemedi :))






4 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.