Daisypath -

4 Kasım 2013 Pazartesi

Evadan Pizza ve Yağda Yumurta

Bu da daha önce Ali Kemal Alp Sevim'in bloğunda görüp yapılmalı listesine aldığım bir çalışma. Defne mutfak setinde yemek, kek, çay yapma oyunu oynamaya bayılır. Dün gece onun için evadan pizza ve yağda yumurta yaptım. 

Defne'yi bugün mutfak setinin oraya götürüp sana pizza yapayım diyerek fırınının kapağını açtım. Çok mutlu oldu görünce, "Teşekkür ederim anneciğim" dedi. Bu laf beni eritti zaten, emeğime değdi.

Sonra düşündüm aslında akşamdan evaları kesip, Defne'ye yapıştırma işini yaptırabilirdim. Daha sonra da bunu deneyeceğim.




10 yorum:

  1. bayıldım evadan pizza ve yumurtaya becerikli anne;)

    YanıtlaSil
  2. Wooowww harika gozukuyorlar biz kizimla yemege gelmek istiyoruzzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke yakın olsak, çok isterdim tanışmayı

      Sil
    2. Ahh ahhh tum grup annelerinin tum istegi bu lakin hepimiz farkli farkli yerlerdeyiz hep diyorum bir gun cilginlik yapalim ve yazim 2-3 gunluk mini tatil ayarlayalim soyle cocuklarla birlikte tesisi cileden cikaralim.hahahaha :))))

      Sil
  3. Bizim adimiz gecince cok heyecanlandik :) Cok guzel olmus kuzuda begenmis ki, iste budur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkınızı vermemek ayıp olurdu. Fikir için teşekkürler.

      Sil
  4. çok güzel olmuşşş bayıldım tek kelimeyle harika...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.