Daisypath -

22 Kasım 2013 Cuma

Şırınga ile Bebek Bezi Boyamaca

Geçenlerde Defne bezlerinden birinin üzerine diş macunu sıkmış. Ben de atmamıştım onu. Bugün o bezin iç kısmını çıkardım. Bir borcamın içine koydum. Boyalarımızı ve 1 tane şırınga ve 1 tas ılık su hazırladım. Şırınga ile su çekip beze sıktık. Defne ilk defa şırınga kullandı tabi ki, ilk sefere göre oldukça başarılıydı. Benim üzerime ve etrafa da sıkmayı ihmal etmedi :))

 Sonra şırınganın arkasını tamamen çıkartıp, suyu alıp alıp boşalttı borcama.



 Sonra boyalardan kaselere sıktık ve üzerlerine su ekleyip kaşıkla karıştırdık.


 Ve boyalardan şırınga ile çekip, beze sıktık. Defne bir eli ile şırıngayı tutup bir eli sıkmakta zorlandığı için ben tuttum şırıngayı.





Ve sonuçta böyle bir çalışma çıktı işte.


Biz çok eğlendik. Ayrıca Defne aktivite sonunda bana teşekkür etti :)) Bu zaten her şeye değer...

7 yorum:

  1. çok eğlenmişsiniz gerçekten... bizde deneyelim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de şırınga kullanmak ince kasları geliştirir

      Sil
  2. maşallah çok güzel çok tatlı bir Kuzun var Allah bağışlasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gamzeciğim. Ali Deniz'de çok tatlı maşallah

      Sil
  3. değişik bir etkinlik olmuş ellerine sağlık güzel kuşun

    YanıtlaSil
  4. Bence de çok güzel bir etkinlik olmuş biz de deneyelim de çok pis çalışıyor benim oğlum yaa:))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.