Daisypath -

17 Aralık 2013 Salı

Anne Yapımı Yerleşim Yeri

Ne zamandır aklımdaydı Defne'ye bir otopark ya da araba sürebileceği bir yerleşim yeri yapmak. Dün evde bolca bulunan evaları da kullanmak amacıyla geçtim işin başına. Yine bir gece çalışması, Defne'ye sabah sürpriz yapmak için :))

Yerleşim yerimizin alt kısmı ve evleri koli kartonundan yaptım. Evlerin çatılarını kırmızı kartondan yaptım. Pencere ve kapıları yapışkanlı eva ve sticker kullanarak yaptım. Yollar siyah yapışkanlı evadan, otoparklar ise bej yapışkanlı evadan. Yolların üzerindeki beyaz çizgiler yapışkanlı evaların altındaki beyaz kağıtlardan. Evlerin alanları yeşil keçeli evadan. Çocuk parkını da yine yapışkanlı eva, yeşil ve kırmızı keçeli eva, pipet kullarak yaptım. Çocuk parkına kartondan oturaklar yaptım. 

2 saatlik bir çalışma sonucu böyle bir şey çıktı işte ortaya :))


Vee sabah Defnoşum buluştu yeni oyuncağıyla.





Aslında ağaç, çiçek falan da yapabilirdim ama, saatin geç olması nedeniyle bıraktım. Belki daha sonra eklerim. Bu arada yardım istediğimde bence köprü de yap diyerek, kartonu kabaca kıvırıp elime veren eşime de çok teşekkürler :)))



15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık ama en çok işi babaya yaptırmışsın yazık ona :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Baba şimdilik yaptıklarımı takdir etmekle yetiniyor. İlerde daha çok destek ve katılımını beklediğimi bu vesileyle iletmek isterim :))

      Sil
  2. ellerine sağlık yasemin süper olmuş çok şanslı defneve tadını çıkarmışa benziyor

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik.yasemincim harika.olmus.ayrica fikir.vererek.zor.gorevi.ustlenme basarisinda bulunmus olan esini.ayrica kutlarim taktirlerimizi bilahire ilet sen sekerim :) o kopru olmasayda nice olurdu yoksa.haliniz degil mi.ama :)))))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sizinki gene fikir beyan etmiş ona da şükür :)
    Geçen yaptığım tişörtten otoyol sizin de babanıza uygunmuş o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişörtten otoyol süpermiş gerçekten, uygulamaye değer :)) Bloğunuzu da çok beğendim ayrıca.

      Sil
  5. ellerine sağlık çok çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) Ayrıca Defnenin saçlarına bayılıyorum çok tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hacerciğim. Kıvır kıvır saçları, ben de çok seviyorum. Banyodan sonra onun saçlarını kurutmak, oynamak çok zevkli :))

      Sil