Daisypath -

13 Aralık 2013 Cuma

Aykumundan Kardan Adam

Anne kurtarıcı aykumu yine iş başında. Hazırladığım bir şeyler olmayınca, aklımda da kardan adam olunca, hemen aykumu devreye girdi. Ben 1 kere hazırladım aykumu, atmıyorum onu. Oynadıktan sonra saklama kabına koyup kaldırıyorum. Hem pratik oluyır, hemen çıkarıp oynuyoruz, hem de un ziyan olmuyor.

Defne aykumu ile kule yaparken ben de ona aykumu ve oyun hamuru ile kardan adam yaptım. Defne kahkahalar atarak bozdu, ben tekrar yaptım. Çok hoşuna gitti. "Aaaa buynu kıyıldı" "Anne yeyesi kıyıldı" diyerek bayağı oynadık. Sonrası malum; Defne'yi yıkadım ve mutfağı süpürdüm :))





4 yorum:

  1. ay kumunu ben çok severim. Bir süredir yapmıyorduk, yapayım bende
    kardam adamınıza bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne kurtarıcı bence aykumu. Hiçbir şey yoksa, çıkar hemen cinsinden. Bir de her yer kirlenmese. Ne zaman oynasak, oracıkta soyuveriyorum kuzuyu, doğru banyoya :))

      Sil
  2. bende çok seviyorum ay kumunu ben daha fazla oynuyorum Atakan dan:))

    YanıtlaSil