Daisypath -

28 Aralık 2013 Cumartesi

Defne'min İlk Yılbaşı Hediyesi

Kızımla evde nasıl daha iyi vakit geçirebilirim diye araştırırken tanıştım Nurtiria ile. Daha sonra da benim süper aktivist anne arkadaşlarımla. Öyle güzel bir grup ki paylaşımlar yapılan aktivitelerin çok çok ötesinde. Hayatımızı paylaşıyoruz bir nevi ve annelik adına her şeyi. 

Yılbaşı yaklaşırken Aysel'in öncülüğünde bir yılbaşı çekilişi yapıp, göremesek de çok sevdiğimiz küçük kuzucukları mutlu edelim dedik. Bizim hediyemiz güzeller güzeli Gamze'den geldi. Hem de Defne hasta iken ona moral oldu.

Defne kendi elleriyle açtı paketi...

                                             

Paketimizden legolar ve yumurtalar çıktı :)))


Defne sever kule yapmayı. Evde farklı versiyonlar var ama bu legoların sadece üst üste değil, yan yana da monte ediliyor olması çok güzel bence.



Hasta haliyle yüzünde bu gülücüğü görmekten daha iyi ne gelebilir ki bir anneye?

Defne'nin en sevdiği aktivite boyama. E tabi ki bu yumurtalardan hemen 1 tane boyamasak olmazdı :))




Sonra da Defne'ye Ali Deniz'i gösterdim bilgisayardan :)

Akşam da kendiliğinden masaya gidip, 1 yumurta daha boyadı.

Gamzeciğim çok çok teşekkür ederim canım. Seçimlerin gerçekten çok isabetli. Haaa unutmadan söyleyeyim bu vesileyle; ben ilk senin bloğunu incelemiş ve kızıma bir blog yazma kararı almıştım :)) Ayrıca Nurtiriada ilk arkadaşım sendin benim. Tekrar sevgiler....

4 yorum:

  1. Canim rica ederim hasta bir Kuzucugun tebessümüne vesile olmaktan daha güzel ne olabilir ki:) hemencecik iyilessin Güzel Defnecik inşallah. Yilbasi hediyesinde de ilk oldum::))))

    YanıtlaSil
  2. Evet Gamzeciğim :))) Evet lütfen iyileşsin artık. Hem o bedenen yorgun düştü, hem de ben ruhen...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.