Daisypath -

5 Aralık 2013 Perşembe

Duyusal Havuz: Kurbağalar

Defne geçen hafta ki kurbağa aktivitemiz sayesinde kurbağaların oluşumunu çözdü, hatta babasına anlatıyor artık. Bu olayı bir de duyusal havuz ile pekiştireyim dedim.


Buncuk ve tülbent kullanarak iribaşlar yaptım. İribaşların suda batmaması için ip ile ince eva parçaları sardım üst kısımlarına. Beyaz eva parçasının üzerine beyaz boncuklar yapıştırarak kurbağa yumurtalarını yaptım. Suda buncuklar dağılmasın diye beyaz kurdele ile sardım. Ve son olarak boncuk, yeşil kurdele ve tel kullanarak kurbağa yaptım. Bu kısım beni çok uğraştırdı. Aslında aklımda ördek ve balıkta yapıp tam bir göl habitatı yapmak vardı ama saat gece 2:00 olunca tükendim, öylece bıraktım. Bu arada iyi ki gitmişim zamanında şu takı tasarım kursuna. Malzemeler ne çok işime yaradı :)) Kurbağa ve çiçeklerimizin suda batmaması için altlarına yeşil evalar kestim. Duyusal havuzu taş ve yapraklarla tamamladım.


Bu da Defne'nin duyusal havuz ile buluşması :))



6 yorum:

  1. İribaslara bayildim valla bravo yasemin epey ugrastirmis bu duygusal havuz seniii cok begendim :) harikasiniz ana kiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yağmurcuğum. Evet çok uğraştırdı gerçekten. Ben severim böyle ince işleri ama gece geç saat olunca sabrım tükendi. Yoksa balık ve ördekleri de yapardım :)

      Sil
  2. çok çok güzel olmuş, bayıldım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir aktivite olmuş. Bizimkiler bayılır buna. Ne güzel şeyler yapıyorsun kızına. Ne kadar şanslı bir kızın var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kızım için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Keşke daha fazlası mümkün olsa

      Sil