Daisypath -

9 Aralık 2013 Pazartesi

El Baskısı Motifli Kapı Süsü

Malum ya Defne boyalarla uğraşmayı seviyor. Aktivite yapalım mı dediğimde aklına direk olarak boyalar geliyor, "Boyalarla mı anne?" diye soruyor. Bugün de kızımla boyalı, boncuklu, simli, kurdeleli güzel bir aktivite yaptık. İlk önce 3 renkli el baskısı yaptık. 


Sonra boncuk, sim, tuz karışımının olduğu tepsiye el baskılarının bastırıp çektik.


Baktım ki karışımdan istediğim kadar yapışmamış, biraz da yapıştırıcı sürerek elimizle serptik üzerine.







Böyle bir şeyler oldu işte. Ve kurumaya bıraktık.



Bundan sonrası bana ait. El baskılarını kestim. Kırmızı kartondan bir çember kestim. Bir de koli kartonundan çember kesip, üst üste yapıştırdım. Sonra el baskılarını kartona yapıştırdım. Ve yapıştırıcılı kırmızı simle süsledim. En son olarak da kapıya bağlamak için kurdele ekledim. Bence çok güzel, çok şirin bir kapı süsü oldu.


Sonra da dış kapıya asmaya kıyamadım, antreye astım süsümüzü :)))



4 yorum:

  1. Yasemin süper olmuş :) Blog yazdığını bilmiyordum.. Takipteyim artık... Bize çok işe yarayacak şeyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özgenciğim. Yazmaya başlayalı çok olmadı zaten. Eylül'de başlamıştım. Takip etmen ve faydalanman mutlu eder beni tabi ki :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş, Defnenin ellerine sağlık. onların elinin değdiği herşey kıymetli..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.