Daisypath -

24 Aralık 2013 Salı

Evalarla Resim Tamamlama: Orman

Bu aralar ben çok tembelleştim. Pek bir hazırlık yapmıyorum. Defne'nin oyuncaklarıyla, oyun hamurlarıyla, ahşap bloklarla zaman geçiriyoruz genelde. Gerçi Defne de ektivitelerden biraz sıkıldı gibi. "Aktivite yapalım mı?" diye sorduğumda "Yok yapmayalım" diyor. Onu da sıkmak istemiyorum. Biraz da bu nedenle ara verdim. Ama yine de içim çok rahat değil, bir şeyleri eksik yapıyormuşum, sanki ona aktiviteler hazırlamak benim mutlaka yapmam gereken bir şeymiş de ben ihmal ediyormuşum gibi hissediyorum. Bu nedenle bugün yine hazıra kondum. Benim aktiviteci güzel arkadaşlarım sağolsunlar. Yağmur'un hazırlayıp paylaştığı orman resminin çıktısını aldım, Defne'yle birlikte evaları yapıştırmaya başladık.    



Defne ille babam da gelsin deyince, babamız da katıldı bize.


Ama  tamamlamadı, bu kadar yaptı. Ben bu tarz durumlarda aktiviteyi masada bırakıyorum. Defne gördükçe 1-2 yapıştırıyor derken bitiyor...


7 yorum:

  1. Ellerine saglik defnecigimmmm :) olsun varsim.tamamlamasin daha dur annesi hele bir alissin gor.bak neden bitti bir daha yapicam anne diyecektir. Tabi birden cok parcali gelmistirde ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yağmur zamanla daha istekli olur sanırım. Sıkmak, zorlamak doğru değil bence. Zaten kreş, anaokulu derken aktivite yapacak daha çok zamanı var. O yüzden canı oyun oynamak istiyorsa bu onun en doğal hakkı, engel olamam.

      Sil
  2. Çokkk şirin olmuşlar...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.