Daisypath -

2 Aralık 2013 Pazartesi

Mozaik çalışması: Köpek Balığı

Elmer ile Nurtiria'nın aktivist annesi Aysel sayesinde tanıştık. Kimdir nedir derseniz, rengarenk bir fil. Çok sevilen bir çocuk kitabı serisi imiş. Ben Elmer aktivitesini kitabı alıp Defne'ye okutmadan yapmak istemiyorum. O yüzden aşağıdaki gibi bir köpek balığı çizdim. Geçen hafta da köpek balığı ile ilgi aktivitelerimiz olmuştu.


Sonra da elişi kağıtlarından kestiğim parçaları yapıştırdık. E tabi hazırlığı ben geceden yaptım, gündüz Defne ile yapıştırırız diye. Defne yapmak istemeyince iş bana düştü :))


6 yorum:

  1. ikinizin de ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fikriyeciğim, Defne bu çalışmayla çok az ilgilendi ama neyse. :))

      Sil
  3. çok güzel olmuş. Ne güzel elmeri ben de merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. D&R ve idefix'de yok maalesef. Kitapçı dolaşmak lazım, ona da zaman yok

      Sil