Daisypath -

16 Ocak 2014 Perşembe

Aç Kutu Adam

Bu da ne zamandır aklımdaydı, nihayet yaptım. Bir karton kutuyu beyaz kağıtlarla kapladım, sonra evlarla göz, durun, kulak, ağız yaptım. Gördüğünüz gibi ağız dikdörtgen ve üst kısmı hariç içe kesik. Çünkü bu aç adamı pompom ve misketlerle doyuracağız.

Her zaman ki gibi gece hazırdım, Defne'ye sabah uyanınca sürpriz olması için. Defne gece 6 gibi uyandı, "Yukarı çıkalım anne" dedi. Mutfağa girince de masanın üstünde kutu adamı farketti. Hemen oynamaya başladık. Pompom ve misketleri ağzından atıp, " nam nam" diyerek besledik kutu adamımızı ve alt kısmını açıp "Kaka yaptı" diyerek boşalttık. Defne'nin "Kaka yapma" olayı daha çok hoşuna gitti. En sonda da alttan besledi :))


8 yorum:

  1. :)))) hahaha süpermiş..Kuzum ya...Aslında biz de kaka eğitimindeyiz şu ara o amaçla düşünülmeli saol canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuvalet eğitimi için kullanmak hiç aklıma gelmemişti. Sen de sağol. Akıl akıldan üstündür diye boş yere dememişler :)

      Sil
  2. Yalnız ben seni ayrıca takdir ettim Yasemin'cim saat altıda kalkan bebişle oyun tam alkışı hak ediyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu bu aralar Defne ile çok ilgilenemiyorum, o yüzden vicdanen rahatsızım. Bulduğum her fırsatı değerlendiriyorum

      Sil
  3. :)ben de boşaltım kısmını yemeden daha çok sevdim:)biz de kedi kuş beslemiştik böyle kutuda ama hiç kaka yaptırmamıştık:)tuvalet eğitimi döneminde etkili olur gerçekten

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım süper olmuş duygu çok haklı bir alkış da benden valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Asıl alkış size hem çalışıp hem de çocuklarınızla aktivite yapmanız takdire şayan bir durum bence

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.