Daisypath -

9 Ocak 2014 Perşembe

Buz Boyama

Bu aralar Defne'ye uzun uzun aktivite hazırlayacak vaktim kalmıyor. Dün yabancı bir blogda görmüştüm bunu, hemen uyguladım. Bir kaba su koyup derin dondurucuya attım. Ertesi gün Defne'yle boyadık.

Önce boyalarımızı hazırladık.


Aktivitemize babamız da katıldı bu defa.


Sonra Defne buzu boyamaya başladı.



Sonra da babasının yüzünü :))


Ve tabağın içinde kalan boyaları buzun üzerine döktü.


Bu da buzumuzun son hali.


Benim de yüzümü boyadı ama ev halim öyle sefil ki, fotoğrafı koyamayacağım :)



6 yorum:

  1. Ben de bu haftasonu yaptıracaktım ama parmak boyamada o kadar kirlendik ki kaldıramayacaktım sonraya erteledim.İşin içinde su olsun boya olsun daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, su ve boyayı çok seviyor Defne de. Ben bu tarz etkinlikleri banyo günün de yaptırıyorum genelde, aktiivite bitince doğru banyoya :)

      Sil
  2. Benim listemde olan bir etkinlikti..Ancak renkli tuzları buzun üzerine koyuyorsun erimesini izliyor sonda ki ilginç şekli inceliyordun..buda oldukça eğlenceli bir etkinlik olmuş..resimlerde öyle görünüyor..ilk fırsatta deneyeceğiz..saolun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuzla eritmek iyi fikir. Ben doğal halinde erimesini izlesin dedim ama erime olayı pek ilgisini çekmedi

      Sil
  3. ne güzel etkinlik olmuş, defne sanatçı olacak galiba

    YanıtlaSil