Daisypath -

25 Ocak 2014 Cumartesi

Do it again :))

Defne'ye ben sanırım 1 yaşından sonra İngilizce çocuk şarkıları dinletmeye başladım. İngilizce o kadar güzel çocuk şarkıları var ki, biz bu konuda gerçekten çok fakiriz. Ben ilk olarak Super Simple Songs ile tanıştım. Daha sonra gerisi geldi: Hoppla Kidz, Mother Goose Club, The Giggle Bellies vs. Özellikle Mother Goose Club çok iyi bence.

Ayrıca evimizde salıncağımız var. Defne'yi salıncakta sayarken hem Türkçe, hem İngilizce sayardım. Dolayısıyla çok çabuk öğrendi sayı saymayı. Çok erken konuştu. 5,5 aylıkken "dede" ile başladı. 7-8 aylıkken anne, baba, mama gibi klasik kelimeler dışında kelimeler söylemeye başladı. 7 aylıkken "Ayten" dedi mesela (babaannenin adı). Sayı saymaya da ilk önce 1-2 diyerek başladı ve işte geldiğimiz nokta. Defne 26 aylık ve İngilizce 10'a kadar sayabiliyor. 

KIZIMLA GURUR DUYUYORUM :)))

One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, Do it again! :)))


video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.