Daisypath -

4 Ocak 2014 Cumartesi

Elek ile Pirinç ve Bulguru Ayırma

Bugün farklı bir çalışma yapalım istedim. Defne ile daha önce iç eleme yapmamıştık. İnce bulgur ve pirinci karıştırdım. Defneye bir leğen ve elekle verdim. Nasıl elemesi gerektiğini gösterdim.




Biraz eledikten sonra tamamını leğene döküp, eliyle şekiller çizdi.


Kaşıkla oynadı.


Sonra da aktarma çalışması yaptı.



Çok yönlü bir Montessori çalışması oldu. Bu arada karışımı da yaprak ya da lahana sarma yaparken kullanmak üzere dolaba koydum, ziyan olmayacak.

7 yorum:

  1. kuzum benim maşallah sana ne güzel eğlenmiş

    YanıtlaSil
  2. kuzum benim maşallah sana ne güzel oynamış :)

    YanıtlaSil
  3. Hamarat çocuk başka oluyor işte , ne güzel tutmuş eleği öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Lahana bile saran Defnem için elek tutmak nedir ki :))

      Sil
  4. Çok başarılı ve faydalı bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  5. bende çok beğendim,defne çok tatlı

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.