Daisypath -

4 Ocak 2014 Cumartesi

İlk Tiyatro Deneyimimiz: Benim Güzel Oyuncaklarım

Ben tiyatroya gitmeyi çok sevdiğim için Defne'yi götürmeyi, denemeyi ne zamandır düşünüyordum ama durmaz diye cesaret edemiyordum. Sonunda Defne'nin ilgisini çekeceğini düşündüğün bir oyun buldum. Ankara Halk Tiyatrosu'nda Benim Güzel Oyuncaklarım oyunu.

Tiyatroya giderken tabi ki Köpüş'ümüzü de aldık yanımıza :))






Defne ilk önce babasıyla tiyatro salonu boşken salona girip, sahneyi keşfetti bir güzel.




Ve salonda yerlerimizi aldık.



Defne oturmaktan sıkıldığı için çoğunlukla ayakta izledi.


Oyunumuz başladı :))


Hikaye bir oyuncak dükkanında geçiyor. Oyuncaklar konuşarak çocuklara paylaşmayı, birlikte kavga etmeden oynamayı anlatıyor. Düz bir metinden oluşan bir oyun da değildi. İzleyicilerin de katılımı olduğu keyifli bir oyundu.




Defne'ye gelince; ilgisini çekti kesinlikle...


Bazen güldü.


Bazen alkışladı.



Aralarda da meme emmeyi ihmal etmedi. Tiyatro salonunda da emzirmedim demem yani :)) 

video

Böylece oyunun 40 dk.'sını izledik. İlk sefer için hiç de fena değil bence. Daha sonra Defne "Evimize gidelim" dedi ve çıktık. Eve gelince de "O abi ne yapıyordu anne?", "Tekrar gidelim mi oraya" dedi. Bence 2 yaş için tiyatro denemeye değer, 3 aş üstü için kesinlikle tavsiyemdir.

18 yorum:

  1. Çok güzel bir deneyim olmuş bayıldım resimlerinize

    YanıtlaSil
  2. Evet..çok güzel gerçekten..Darısı başımıza diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, olmadı Akara'da ağırlarız sizi :)

      Sil
  3. Paylasim icin tskler. Ben de Ankaradayim. En kisa zamanda biz de 25 aylik oglumla gidelim ;)

    YanıtlaSil
  4. Paylasim icin tskler. Ben de ankaradayim. Erken olur bize diye dusunuyordum. Oglum 25 aylik. Biz de bir deneyelim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tiyatroyu hiç denemedim çocuklara . ama götürsem iyi olacak galiba. maşallah nasıl gözlerinin içi gülüyor öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik de hastalıktan yeni kurtuldu, rengi solgun :(

      Sil
  6. emre 32 aylık oldu. cok sagol deneyimini paylastigin için. ankara halk tiyatrosu nu simdi aratiyorum.nerede diye. bizden size tavsiye de 25-26-27b ocak da ankara congressium da bubble Show var. biz gitmeyi düşünüyoruz. ilk deneyimimiz olacak

    YanıtlaSil
  7. emre 32 aylık oldu hemen aratıyorum tiyatro nerede diye. bizim tavsiyemizde 25-26-27 ocak da ankara congresssium da bubble Show var. ilk deneyimimiz için gidecegiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin tavsiyeni değerlendireyim. AHT Kızılay Menekşe 1 Sokak'ta. Teşekkürler

      Sil
  8. maşallah çok güzel görünüyorsunuz ailecek ama o gülerek,alkışlayarak izleyen Defneye bayıldım yin e:)Gayet de iyi durmuş ilk deneyim için ve canım bende tiyatro ve sinemada bile emzirenlerdenim yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Duygu. Diyebilirim ki her yerde emzirdim. Sokak ortası, çocuk parkı dahil. Henüz sinema denemedik :)) Defne'nin meme krizi tuttu mu, olay bitmiştir. Ya emecek, ya emecek :))

      Sil
  9. çok güzel bir deneyim olmuş canım darısı başımıza diyelim. Defne çok şeker çıkmış kız çocukları başka bir tatlı oluyor yaaa. Ailecek çok eğlenceli bir etkinlik olmuş sizin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nurcancığım. Bence kesinlikle denemelisin

      Sil
  10. Yasemin çok güzel bir oyun seçmişsin tebrik ederim. bende Meteyi götürmek isterim. belki birlikte götürürüz ne dersin?

    YanıtlaSil