Daisypath -

11 Ocak 2014 Cumartesi

Pirinç Aktarma

Ben Defne'ye TV izletmiyorum ama İngilizce çocuk şarkı videoları izletiyorum. 2 yaşından sonra ufak ufak Peppee izlemeye başladık ve kuru fasulye sevmeyen kızım Peppee'nin nenesinin yaptığı etli kuru fasulye sayesinde yemeye başladı. Odur budur daha sık yapıyorum. Ayrıca baklagiller çok besleyici, hem bitkisel protein kaynağı hem de pek bilinmese de iyi bir kalsiyum kaynağı.

Velhasıl kelam bugün de akşam yemeği mönümüzde kuru fasulye vardı. Defne ne pişirdiğimi sordu. Kuru fasulye deyince "Anne pilavda yap" dedi :)) Bu aralar pirinç pilavı favori yemeklerinden. Sonra da kendisi de pilav yapmak istedi. Ve böylece doğaçlama başladı aktivitemiz.

Defneye bir tencere, bir kap içinde biraz pirinç, bir de kaşık verdim.

Kaşıkla aktarma yaptı.


Pirinçleri direkt kaptan kaba boşalttı.





Vee  kaşığı tencereye vurarak "Anne ben tak tak yapıyorum" diyerek müzik yaptı kendince.


O arada ben de yemek işini hallettim :))


3 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.