Daisypath -

29 Ocak 2014 Çarşamba

Sayı Ağaçları

Şu meyveli yoğurtlardan mümkün olduğunca almıyoruz ama arada bir giriyor yine de eve. Bir ara kutularından saklamışım birkaç tane. Defne dün akşam onları görüp, "Anne bunlarla aktivite yap bana" dedi. Düşündün, taşındım ne olabilir diye, aklıma böyle birşey geldi.

Tuvalet kağıdı rulolarını kesip kutuların içine girebilecek çapta tekrar kıvırdım ve yapıştırdım. Kutuları rolaların üstüne geçirdim. Sonra da yapışkanlı evlardan farklı renklerde 1, 2, 3, 4, 5 kestim, ruloların üzerine yapıştırdım. 


 Bugün de Defne her kutunun üzerine rulonun üzerindeki rakam kadar eva sticker yapıştırdı.


Aslında ben kutuların etrafına yapıştırırız, çiçeklenmiş ağaç gibi olur diye düşünmüştüm ama Defne üstüste yapıştırmayı tercih etti.


2 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.