Daisypath -

16 Ocak 2014 Perşembe

Su İçindeki Cam Boncukları Aktarmaca

Bu çalışma çoktandır aklımdaydı. Baktım ki Bahar'ın güzel kızı Derin çok eğlenmiş, hemen yaptırdım. İki kaba ılık su koydum.Cam boncukları kaplardan birine boşalttım. Bunların hepsini bir süzgeç ve bir havlu bez ile birlikte fırın tepsisine koydum. Defne zaten aktarma aktivitelerini çok seviyor. Hemen oturdu başına. 

Biraz süzgeçle aktarma yaptı. 


Sonra boncukları eli ile aktarmaya başladı.


Sonra kaplardan birinin suyunu diğerine boşaltmak istedi. Bu durumda hemen plastik bir kase verip onunla aktarmasını istedim.




Sonra plastik kaseyi tepsinin dışına koyup, boncukları plastik kaseye aktarmaya başladı.


Bir de kaşık verdim eline. Kaşıkla su ve boncuk aktardı.



Ve benim en çok hoşuma giden kısmı :) Dökülen suları silmek için verdiğim havlu bezi yere serip, üzerine biraz boncuk koydu.


Ve havlu bezi sarmaya başladı, "Anne bak dolma sarıyorum" diyerek:) Defne ben yaprak, lahana sararken mutlaka yanıma gelir ve o da sarmaya çalışır :))


Sonra da bezi suya batırıp salladı :) Ha bu arada 1-2 defa bana göstermelik "Anne bak siliyorum" diyerek dökülen suları bez ile sildi.


En sonunda da önce kendi yüzünü ıslattı, sonra da kaşıkla benim kafama su döktü :)) Bol sulu bir aktarma oldu ve Defne çok eğlendi. Sanırım yarım saat kadar oynadı . 


9 yorum:

  1. Yaaa işte süper bu minikler..acayip yaratıcılar..yaşasın özgür aktiviteler diyorum ben..öpüyorum Defneciğimi...O dolma saran eller..Harikalar işte beyinlerine hayran olmamak elde değil...Maaşallah...Yasemincim Allah size bağışlasın...

    YanıtlaSil
  2. maşallah defneye şimalde bayılıyor bu su ile doldur boşalt işine

    YanıtlaSil
  3. Prenses maşallah çok tatlı Allahım esirgesin kötülüklerden aferin güzel kızıma yaparken de pek bi ciddi:))

    YanıtlaSil
  4. kafana su dökmesine bayıldım : ) Benim oğliş bu etkinliği yapsam aynısını yapar. çok ciddi yapıyor etkinlikleri yerim ben onu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktarmayı o kadar hızlı bir şekilde yapıyordu ki, gözümle zor takip ettim. Çok seviyor böyle aktiviteleri :)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.