Daisypath -

3 Ocak 2014 Cuma

Teyze Anne Yarısıdır...

Defne için yazdığım bu blogda teyzesinden bahsetmemek büyük eksiklik olurdu.

Hep derler ya teyze anne yarısıdır diye. Bunu kızım olunca çok iyi anladım. Kız kardeşim Nilüfer, Defne'nin yanındayken beni aramadığı, varlığımı sorgulamadığı tek kişidir. Hatta onunla birlikteyken zaman zaman beni istemediği tek kişi.

Bebeklikte ilk günde henüz ben narkozun etkisindeyken, ben farketmeden kurulmuş teyze yeğen bağı :))


İlk Kayseri seyahatimizde Defne'nin gaz problemini teyzesi çözerken :)


Defne ve benim için Kayseri seyahatlerimiz çok önemli. Ankara'da yalnızlıktan ve evde sıkıntıdan patlarken, Kayseri'de teyzemiz her gün bizi bir yerlere götürür, gezdirir eğlendir :)

Teyzemiz bizi Erciyes'e götürür.


Yemeğe götürür :)



AVM'ler olmazsa olmazımız :)


Teyzesi Defne'nin en iyi arkadaşlarındandır. Birlikte çok ama çok eğlenirler :))

video

Bu da kızımın ilk adımları. Bu videoyu her izlediğimde duygulanırım. Defne'nin "Teyzemmmm" demesinden belli sanırım ona olan aşkı...


video
Ve teyzemiz uzakta da olsa bizi sürprizleriyle mutlu eder. Doğum günümde bana çikolata sepeti göndermişti. Defne'nin o aklında kalmış. "Anne teyzeme söyle bana çikolata göndersin" deyip duruyordu. Veee yılın son günü çikolatalarımız kapımızda :))











Bu vesileyle ben de duygularımı ifade etmiş olayım. Kız kardeş candır. En iyi sırdaştır, en iyi arkadaştır. Asla küsemeyeceğin, sırt çeviremeyeğin kişidir. Seni ne olursa olsun anlayacağını bildiğin kişidir. Hayatta bir kız kardeşin olması elde edilebilecek en büyük şanslardan biridir. Nilüfer; sen iyi ki varsın, iyi ki benim kardeşimsin. Seni çoooook seviyorum canım benim...


5 yorum:

  1. teşekkür ederim..beni cok duygulandırdın..ikinizi de çok seviyorum...sende iyiki benm ablamsın..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı...NE güzel anlatmışsın..Çok şanslıyız ...kardeşlerimiz var..bebişlerimiz de çok şanslı ki teyzeleri var..Buradan selamlar diyorum Teyzenize :)

    YanıtlaSil
  3. canım beğendiğin o paylaşımları çok merak ediyorum eminim çok güzeldir paylaşırsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil