Daisypath -

28 Şubat 2014 Cuma

Mozaik Çalışması: Penguen

Bu aktivite bir bakıma Defne'nin siparişi üzerine hazırlandı :) Daha önce tavşan mozaik yapmıştık. Anne yine yapalım dedi. Ben de bu defa penguen hazırladım.

Penguen çizdim.. Karnının orta kısmına evdeki dairesel yapışkanlı evaların şekillerini çizdim. Ayaklar, gözler ve gaga için de yapışkanlı evalardan kesim yaptım.


Defne sohbet ede ede yapıştırdı.




Ama hepsini bitirmedi. Ben de ısrar etmedim. Ertesi gün devam ettik.


Dairesel evalardan eksik çıkanca, yerine bulmak için evaları çıkardım ortaya. Tabi ki otomatikman Defne'nin dikkati dağıldı. Köpek, kedi evalardan yapıştırmaya başladı.



Benim de desteğimle sonunda penguenimizin yapıştırma işi bitti. Sonra kafa ve gövdeyi siyaha boyayalım dedim ama Defne kırmızı tercih etti. Biraz siyah, biraz kırmızı boyadı. 




İşte bu da penguenimiz :))


4 yorum:

  1. tavşandan sonra bunuda çok beğendim ,elinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş... ellerinize sağlık aferin kuzuma:)

    YanıtlaSil
  3. aferin defneye bu da çok güzel olmuş ellerinize sağlık .....

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.