Daisypath -

6 Şubat 2014 Perşembe

Mozaik Çalışması: Tavşan

Bu ay Meraklı Minik dergisinin konusu tavşan, Nurtiria'daki grubumuzun teması da mozaik olunca, ikisini birleştireyim dedim. Tavşan resmi çizdim ve evdeki yapışkanlı evaların şekillerini çizdim gövdesinin kenar kısımlarına, ortayı boş bıraktım, çünkü oraya pamuk yapıştıracağız. Gözler için hareketli göz vardı evde. Akşamdan hazırladım malzemeleri.



Bugün Defne ile evaları yerlerine yapıştırdık. 






Sonra da pamukları yapıştırdık karın ve kulak kısmına.


Aslında ayaklarına herhangi bir şey düşünmemiştim ama Defne "Anne ayaklarına da bir şey yapalım, ne yapacağız?" deyince, "Pamuk yapıştıralım dedim.


Bu da aktiviteyi tamamlamış mutlu kuzu :))


Hem şekil eşleştirdik, hem ince kaslarımızı kullandık, hem de eğlendik. 


6 yorum:

  1. Yine yine çok güzel bir mozaik ,hepinizin mozaiklerini kıskançlıkla takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Duygucuğum. Sen bir el at bu işe, hepimizinkinden güzel bir çalışma çıkarırsın eminim, sevgiler.

      Sil
  2. ne güzel olmuş tavşan aferin defneye

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş... öpüyorum defne kuzumu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler teyzesi, biz de size sevgilerimizi gönderiyoruz

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.