Daisypath -

22 Şubat 2014 Cumartesi

Mısır Nişastası ve Unu ile Ebru Çalışması

Defne bazen banyo yapmak istemiyor. Bu durumda onu banyoya sokmanın en kolay yolu boyalarla bir aktivite yapıp ellerinin boya olmasını sağlamak. O zaman kendiliğinden banyoya gidelim diyor.

Banyo gününde banyoya gitmek istemeyince Ezgi'nin oğluyla yaptığı çalışma aklıma geldi. Aslında sadece mısır nişastası, su ve boya ile yapılıyor ama mısır nişastası evde az olduğu için ben mısır unu da koydum. 1 su bardağı mısır nişastası ve ununu, 1 su bardağı su ile karıştırıp tepsiye döktüm.

Sonra Defne boya sıktı karışıma.



Ve karıştırdı.


 Ortaya ebruli bir görüntü çıktı.


Sonra kağıt bastırdık üzerine.


Ve kaldırdık.


Hem eğlendik, hem de ben hedefime ulaştım, aktivite sonrası banyoya gittik ;)


7 yorum:

  1. İşte annelik...Bebeğini tanıyıp ona göre hareket etmek...Çok da güzel bir etkinlik olmuş..denemeliyiz biz de ;)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. vay vay anneye bak sennnn ilerde Defne bu yazıyı okuduğunda nasıl bir yorum yapcak çok merak ettim doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi Nagihan böyle davrandığım için beni bir kere daha sevmeli bence, ya kolundan tutup, zorlla banyoya sokup, ağlata ağlata yıkasaydım :)))

      Sil
  4. çok başarılı bir çalışma bence de .......ayrıca tebrik ediyorum seni yasemin süper bir çözüm bulmuşsun:)

    YanıtlaSil