Daisypath -

11 Şubat 2014 Salı

Yavru Baykuşlar

Uzun zamandır blogda yeni kitaplarımızdan bahsetmedim ama bu kitaptan mutlaka bahsetmem gerektiğini düşündüm. Bu aralar hafta sonları kursa gidiyorum. 2 senedir dip dibe yaşayan, 1 saatlik ayrılıkların dahi büyük problem haline geldiği biz ana-kız için büyük problem. Kursa yazıldığım ilk günden itibaren Defne'yle bu konuda konuşup hazırladım onu. Bir de kitapla pekiştireyim dedim ve bu kitapla tanıştım. Alıp Defne'ye okuyunca Defne'den aldığım tepki tam da istediğim gibiydi: " Anneler bir yere gidince, geri gelirler" dedi. Tam isabet yani.

Konu şöyle:


Sedef, Bulut ve Can 3 kardeş, anneleriyle birlikte bir ağaç kovuğunda yaşıyorlar.


Bir gece bakıyorlar ki anneleri gitmiş!!!


Sedef ve Bulut avlanmaya gitmiş olabileceğini konuşuyorlar, Can ise "Annemi istiyorum" diyor.


Bekliyorlar ama anneleri gelmiyor, sonra ağaç kovuğundan dışarı çıkıyorlar.


Hepsi bir dala oturuyor. Sedef ve Bulut annelerinin geleceğini söylüyor, Can ise "Annemi istiyorum" diyor.


Ormanın karanlığında korkuyorlar, cesaretlerini toplamaları gerek. Sedef ve Bulut annelerinin onlara fare ve başka yiyecekler getireceğini konuşuyor, Can ise "Annemi istiyorum" diyor.


Sonra Sedef hepimiz bir dala oturalım diyor, öyle de yapıyorlar.


Anneleri için endişeleniyorlar. Sedef ve Bulut kaybolmuş ya da tilkiye yakalanmış olabileceğini konuşurken, Can "Anne mi istiyorum" diyor. Sonra gözlerini kapatıp annelerinin gelmesini diliyorlar.


Veee anneleri geliyor.



Annelerini görünce "Anne" diye çırpınıyorlar.


Anneleri "Nedir bu şamata" diyor, "Geri geleceğimi biliyordunuz". Sedef ve Bulut annelerini onaylıyor, Can ise "Annemi seviyorum" diyor :))


Sıcacık, güzel bir kitap. Biz çok beğendik bu kitabı, Defne'nin son gözdesi. Kitaba da kendince bir isim koydu: ANNEMİ İSTİYORUM :))



1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.