Daisypath -

20 Mart 2014 Perşembe

Buzda Saklı Hayvanlar

Bu aktivite çoktandır aklımdaydı ama hem fırsat olmadı hem de Defne'nin pek igisini çekmez diye düşünüyordum. Bu aralar uzun uzadıya aktivite hazırlayamadığım için böyle pratik olanlara yöneliyorum. 

Bir saklama kabına orman hayvanlarını koydum, akşam derin dondurucuya attım. Ertesi gün buzu kabın içinden çıkarıp Defne'ye götürdüm. İlk önce anlam veremedi, "Anne yooolmuş hayvanlara dedi" Buza dokundu, anlamaya çalıştı.


Sonra hayvanları kurtarmak için hummalı bir çalışma başladı. Boş sprey şişesine ılık su doldurdum. Biraz da bir tabağa tuz koydum. Buza su sıktık. Buzun üzerine tuz döktük.


Tuzu fırça ile dağıttık.


Evirdik, çevirdik. Bayağı uğraştık hayvanları kurtarmak için. Defne sıkılınca da arada bir bakıp buzun erimesini takip ettik. Bu arada ana fikir; tuz buzu çözer ;) Dolu dolu bir aktivite oldu. Daha önce denemediğim için pişman oldu. Tavsiyemdir...



2 yorum:

  1. Ne güzel bir aktivite olmuş defnenin ilk pozuna ayrıca bayıldım ne oldu bunlara pozu olmuş :

    YanıtlaSil