Daisypath -

10 Mart 2014 Pazartesi

Oyun Hamurundan Gözler

Defne en çok oyun hamuruyla oynamayı sever. Sabah uyanır uyanmaz ben kahvaltı hazırlarken o oyun hamurlarıyla oynamaya başlar. Play Doh'un oyun hamuru ile farklı ve yaratıcı çalışmalar yapmak için çok güzel setleri var. Ben daha önce pizza setini almıştım, diğer setlerden de almayı düşünüyorum. 

Gelelim aktivitemize. Oyun hamurlarını merdane ile açtık. Kurabiye kalıpları ile tavşan ve bebek yaptık. Sonra da Defne'den bunlara gözler yapmasını istedi. İlk önce bebeklerin kulak kısımlarına yapıştırdı hamuru, ben gösterince doğru bir şekilde yerleştirdi gözleri.


Sonra bu kurabiyelerimi makas ile kestik. Defne henüz tek eli ile makas kullanamıyor. Ben hamuru tutuyorum o da 2 eliyle tuttuğu makasla kesim yapıyor. Sonra da kestiğimiz kurabiyeleri kutu adama yedirdik.



Son olarak da kutu adama kaka yaptırdık :))


1 yorum: