Daisypath -

28 Mart 2014 Cuma

Sütlü Çorba Mimi

Bu defa da Sevgili  Nihal mimlemiş beni. Konu ilk çocukluk anısı. Nihal'in yazısını okurken çok duygulandım. Çocukluktan kalan anılar, hep arkasında kuvvetli duygular olan anılar gerçekten.

Gelelim benim ilk çocukluk anıma. Benim ilk 6 yılım köyde geçti. Babam üniversiteyi ben doğduğum yıl kazandığı için biz babaannemin yanında kaldık o okulu bitirip, iş-güç meselesini halledene kadar. E köy hayatı tabi ki. Bağ bahçe derken annelerin çocuklarıyla ilgilenecek çok zamanı olmuyordu. Eleştirmiyorum, şartlar öyleydi. Anneannemin evi yakındı. Biz kız kardeşimle ne zaman başımız sıkışsa hemen anneanneme giderdik. 2. annemizdi bizim :) Bir gün çok karnım ağrıyordu. Anneanneme gittim. Ona karnım ağrıyor dedim. Hemen bana sıcacık bir sütlü çorba yaptı ve gerçekten iyi geldi. Çocukluk işte o çorbayı hiç unutmadım. Üstünden yaklaşık 30 yıl geçti hala büyük hatırı vardır o çorbanın ben de...

Defne de çok sever sütlü çorbayı :)

Benim mimlediklerim:

baharcaderin.blogspot.com.tr
http://duygubalca.blogspot.com.tr

Başka mimlemek istediklerim var ama, onlarda diğerlerine kalsın ;)

1 yorum:

  1. canım benim teşekkürler daha yazamadım ama en kısa sürede yazacağım :)pek güzelmiş mimlenmek :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.