Daisypath -

24 Nisan 2014 Perşembe

Kayseri Maceramız

Bu gecikmeli bir yazı aslında. 30 Mart ile 17 Nisan arası Kayseri'deydik. 30 Mart günü oyumuzu kullanıp yola çıktık. Uzun zamandır gitmiyorduk Kayseri'ye. Ben özlemiştim. Defne ise hem bu defa çok uzun süre gitmediğimiz için, hem de artık büyüdüğü için alışmakta zorlandı. Dedesini özledi. Oyuncaklarını sordu.

Bir sabah saat 6:00 da dede diye ağlayarak uyandı, rüyasında gördü sanırım. Hıçkıra hıçkıra öyle içli ağladı ki, zor sakinleştirdim. Bir akşam Pepee seyrederken  Pepee dedesiyle parka gitti, beni de dedem götürsün dedi ve ağlamaya başladı. Belki biraz özlemi diner diye görüntülü arama yaptım, bu defa daha da çok ağladı. Yani Mehmet Ali dedemiz Defne'nin kalbinde kocaman bir yer edinmiş.

Gelelim Kayseri maceralarımıza;

Bol bol Furkan Dayı'sı ile çekişti.


Teyze her zaman ki gibi vakti oldukça bizi gezdirdi.








AVM oyun parkları bizim olmazsa olmazımız.




Teyzesinin evinin bahçesinde çocuklarla oynadı. Bu Defne için büyük değişiklik. Çünkü Ankara'da yalnızız.





Kuzenimin nişanı vardı. Defne'ye ilk defa gelinlik benzeri bir elbise aldım. Çok sevdi elbisesini. Bu arada Gamze'nin arkası kuyruklu nişan elbisesinden Defne çok etkilendi sanırım. Nişan'dan beri bornozunu boynuna takıp kuyruklu elbise gibi sürüyor. Bir de nişan günü teyzesiyle oyun türettiler. Ben "Gelin nerede?" diyorum, Defne de kapı çalmış gibi yapıyor, "din don" diyor, ben kapıyı açıyorum, "Aaaa gelin gelmiş" diyorum :))



Aktivite yapamadık ama İş Bankası Yayınları'nın Kış Eğlenceleri kitabında bol bol çıkartma yapıştırdık. Oyun hamurları ile oynadık.


Defne ilk defa tramvaya bindi ve ilk defa hayvanat bahçesine gitti. Özellikle tramvay çok hoşuna gitti. Hayvanat bahçesinde çok kapris yaptı ama ertesi gün yine gidelim dedi :)







 Teyzesi Defne ile ilgilenirken ben çok özlediğim arkadaşlarımla buluştum. Geçtiğimiz 2,5 yılı düşünürsek, benim arkadaşlarımla dışarda buluşup, bir de üstelik onlarla kahvaltı yapmam resmen devrim :)


Defne anneanne ve dedesiyle namaz kıldı :) Dedesi bir akşam Defne'ye, Defne onunla birlikte namaz kılmak isteyince "Senin abdestin vardır" demiş, o da "Benim abdestim nerde dede?" diye sormuş :) Sonra da başörtüsünü başına örtüp, "Abdestimi buldum" demiş :))

                                                

Tabi ki çocuk parkına gittik :)


Teyzemlere gittiğimizde Defne'ye kağıt-kalem verdim ve resim yaptık. İşte kızımın ilk bebek resmi :D


Dedemizin bahçesinde çok güzel bir gün geçirdik.


Kısacası biz yine dolu dolu bir Kayseri macerası geçirdik. Bu arada Defne de alışmıştı Kayseri'ye. Son zamanlarda "Anne evimize gidelim, babayı görüp geri gelelim " diyordu :)

4 yorum:

  1. ne güzel eğlenmiş kayseri de çok sevdim : )) ne güzel demek gidip geri verecek ha haaaa :))

    YanıtlaSil
  2. Abdestini de bulmuş ya gerisi kolay:)) dolu dolu geçmiş günleriniz ne kadar güzel, teyze Can'dır :)

    YanıtlaSil
  3. insan uzakta olunca çok özlüyor yasamincim ne güzel geçmiş günleriniz kesinlikle teyze herşeydir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, gurbette evli olmak demek, her zaman bir yanının eksik olması demek bence

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.