Daisypath -

1 Mayıs 2014 Perşembe

Oyun Grubumuz

Ben geçen kış bir oyun grubuna başlamayı düşünüyordum fakat kışın hastalanma ihtimali fazla olduğu için bahara ertelemiştik. Hem Defne'nin sosyalleşmesi, arkadaş edinmesi hem de kreş öncesi psikolojik olarak hazırlık için çok önemli bence. Ayrıca yeni arkadaşlar edinmek için bana da güzel bir fırsat.

Kayseri dönüşü Şirin Dünyası Parti Evi'nde başladık oyun grubumuza. 7-8 çocukluk 2-3 yaş arası bir grup. İlk önce çocuklar top havuzunda, salıncakta, kaydırakta oynuyorlar.



Sonra müzikli, danslı, şarkılı bir oyun oynuyoruz. Bu hafta çubuklarla ritim çalışması yaptık. Defne ritmi tam da gerektiği gibi yaptı ve 2. kez Defne'nin müzik kulağının iyi olduğu konusunda övgü aldım. Daha önce de AVM'de bir özel okulun ritim çalışmasında müzik öğretmeni söylemişti. Bu konuya eğilmeyi düşünüyorum. Özel kurslar araştıracağım. Başlangıç için orf olabilir, sonrasında bir müzik aleti.






Sonra da bir aktivite yapıyoruz. Defne ilk gittiğimizde dansa katılmadı mesela ama aktivite yapacağız deyince masaya oturan ilk çocuk oldu :). Geçen hafta yüz oluşturma aktivitesi yaptık. Boş yüze göz, burun, kulak ve saç yapıştırdık.


Bu hafta ise ekmek yaptık. Geçen haftadan ekmek yapacağımızı eğitmenimiz söylemişti. Defne sabırsızlıkla bekledi. Sorup durdu ne zaman gideceğiz diye. Evden önlük götürmüştüm. Önlük çeyizimden, annemin el emeği, göz nuru. 


Karton ve buz dolabı poşetinden çocuklara aşçı şapkası yapmışlar.



Ekmek hamurları hazırdı. Çocuklar hamurla oynadılar, unladılar ve üzerine çekirdek, yulaf ve fındık koydular.





 Bunlarda güzel kuzularımızn nefis tam buğday ekmekleri.


Oyun grubumuz çok iyi gidiyor, çok çok memnunum :)

2 yorum:

  1. ne güzel eğlenmiş defne ... ben de bir arayış işine girdim oyun grubu ile ilgili bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda bulursun, bence şart şimdiki çocuklar için. Çünkü çok dar bir çevrede büyüyorlar

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.