Daisypath -

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Paraşüt Oyunu Oynadık ve Fasulye Ektik

 Geçen hafta Perşembe günü yine çok eğlendik oyun grubunda. Sevda Hanım çocuklarla top havuzuna girdi. Çöp poşetine top doldurdular ve kocaman bir top yaptılar. Top havuzunun dışında bu topla oynadık.

                                       

Sonra paraşüt poşeti çocuklarla birlikte dalgalandırdık, deniz yaptık.


Şarkılar söyledik, çocuklar altında dans ettiler, oynadılar. Sonra daha önce top havuzundan topladığımız topları paraşüt poşetin üzerine döküp, tekrar dalgalandırdık. En sonunda da yere dökülen topları topladık.


Sevda Teyze'leri çocukların ellerine yüz ifadeleri yapıştırdı.


Şarkılar söyledik, dans ettik.



Aktivitemiz fasulye deneyi idi. Okullarda yaptığımız pamukta fasulye çimlendirme deneyi.





Çocuklar pamuğu, fasulyeleri yerleştirip, suladılar. Artık fasulyelerimizin çimlenmesini gözlemleyeceğiz :))





2 yorum:

  1. çok tatlısın defne ......bu deney benimde ne zamandır aklımda ama bir türlü yapamadım en kısa zamanda yapacağım bende şimalle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklımdaydı, Sevda Hanım yaptırdı benim yerime. Ben şöyle yapacaktım, sana da tavsiye ederim. Küçük bir kavanoza pamuk dolduruyorsun ve kenara bir yere fasulyeyi yerleştiriyorsun. Kavanozun dışından fasulye görünüyor yani. Sonra suluyorsun ve hergün gelişimi dışardan izliyorsun.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.