Daisypath -

14 Haziran 2014 Cumartesi

Aynısını Yapabiliyorum

Bu aktivitenin fikir anası Özlem. Aynısını yapabilme ile ilgili bloklarla oynuyorduk. Ben bloklardan 4-5 parçalı farklı kuleler yapıyorum, Defne de taklit ediyor. Bu aktiviteyi Facebook grubumuzda Özlem'in paylaşımında gördüm.


Bir kağıdı 6 bölmeye ayırdım. Sol tarafa yapışkanlı evalarla çiçek temalı resimler yaptım.


Ertesi gün Defne'den resimlerin aynısını sağ tarafa yapmasını istedim. Biraz parça sayısı fazla olduğu için sıkılmaması için birlikte yaptık.



Sol taraftaki sıraya göre sağ tarafa yapıştırmak fikri biraz karmaşık geldi Defne'ye. O yüzden yardımım gerekti. Sanırım bu aylar için böyle sıralı değil de daha basit, belki üste yapıştırarak yapılan, ev gibi resimler daha anlaşılır olur. Bir de öyle deneyeceğim.

2 yorum:

  1. kuzum benim :) fikir süper bence ara ara denemek lazım kesin başarır defne ama daha basitten başlamak daha iyi bence de

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.