Daisypath -

29 Ağustos 2014 Cuma

Defne'nin İlk Kuaför Deneyimi

Aslında bu tam olarak ilk sayılmaz. Birkaç ay önce kuzenimin (Gamze) nişanında da denemiştim kuaföre götürmeyi ama o zaman koltukta oturmak istememişti.

Eşimin kardeşinin nişanı vardı (Kayın sıfatını sevmiyorum). Ben kuaföre giderken Defne uyuyordu. Gidip geldim, uyanmış. Seni de götüreyim mi dedim, götür dedi.






Defne'nin heyecanına bir de oradaki insanların iltifatları eklenince Defne hem çok mutlu oldu, hem de eğlendi. "Ne kadar tatlı, ne kadar güzel, elbisen çok güzel" dendikçe utandı, yüzünü çevirip kıs kıs güldü :)))



İşte kızımın ilk kuaförü, adı Oktay...


Kuaförden çıktığımızda "Anne çok eğlenceliydi" dedi. Şimdi ne zaman kuaför görse "Beni yine götürür müsün?" diyor. Çok hoşuna gitti :))


Yüzün hep gülsün yavrum...






4 yorum:

  1. allahım maşallah sana harikasın ve tabii sana da annesine ;) hep gülün siz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, siz de harikasınız maşallah :)

      Sil
  2. canım gulumsemesi hiç eksik olmasın defnenin

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.