Daisypath -

21 Ağustos 2014 Perşembe

Kayseri'de Neler Yaptık?

Bu sene ben işe başlayacağım, Defne de kreşe. Bu nedenle büyük ihtimal Kayseri'ye bir daha uzun soluklu epey zaman sonra gidebileceğiz. Her ne kadar dönüşte beni bir iş görüşmesi beklediği için biraz acabalı, stresli geçse de her zaman ki gibi çok keyifliydi.



Dedemizin bahçesine gittik.Salatalık topladık.




Fasulye topladık.


Üzümleri kontrol ettik, yetmiş mi diye, henüz olmamışlar.




Bu sene havaların zamansız ısınması ve çiçek açan bitkilerin üzerine kar yağması bahçeyi etkilemiş. Geçen seneye göre verim epey düşük.



AVM'ye gittik. Orada Burger King'de çocuklar için şapka dağıtıyorlardı. Mağazalardan birinde ben kasiyere birşeyler sorarken Defne yanımdan ayrılmış. Deliye döndüm, seslenerek arıyorum Defne, Defne diye, ses yok. Ne yapacağımı şaşırdım. Sonra mağazadaki görevlilerden biri buldu. Meğer ben ona seslendikçe o kıkır kıkır gülüyormuş saklandığı yerde :))




AVM'de ben Defne için alış veriş yaparken o da teşhir ürünü bebek arabasıyla turladı mağazayı. 


 Bebişine kıyafet bakıyormuş.


Bir akşam kardeşim, kuzenim ve onların ortak arkadaşıyla birlikte yemeğe gittik.


İlk kez sinemaya gittik, Cesur Zebra'yı seçmiştim. Aslında güzeldi ama kaplanı korkunç bir hale sokmuşlar, Defne korktu, "Burası çok karanlık" diye mızmızlandı, o yüzden çıkmak zorunda kaldık.


Defne ilk kez luna parka gitti. Atlı karınca, kanguru, dönme dolap ve tramboline bindi. Kanguruyu çok sevdi. Dönme dolabı sıkıcı buldu. Adrenalin tutkunu bizimki :)



Kısacası yine ilklerle dolu, keyifli bir ziyaret ve tatildi benim için. Artık bu kadar rahat ve sık gidemeyecek olmak üzüntü benim için :((




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.