Daisypath -

7 Aralık 2014 Pazar

Yılbaşı Ağacı

İşe başladığımdan beri sanırım sadece 1 kere aktivite yaptık evde. Nurtiria'daki grubumuzdaki arkadaşlar sağolsun. Onlar yılbaşı için bişeyler yapmaya başlayınca ben de heves ettim. Evde sıkıntıdan Defne'nin kaprislerinin maksimuma ulaştığı bir anda aklıma geldi. Kağıttan çam ağacı yapmak için parçalar kestim. Defne parçaları boyadı. Ben yeşil düşünmüştüm ama Defne farklı renkler de kullanmak istedi.



Aşağıdaki gibi rengarenk bir ağacımız oldu. Katları ben yapıştırdım birbirine.


Sonra da evde bulunan İş Bankası yayınlarının çıkartma kitabından aldığımız çıkartmalarla süsledi Defne ağacı. Defne çok keyifle ve heyecanla yaptı. Ben de özlemişim kızımla bişeyler yapmayı. Beni dürten Nurti arkadaşlarıma teşekkürler :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.